Gündem

17 Ocak 2013 Perşembe

Paşa Gönlüne Mektup / Vol:2

.
.
.

25. Yorumla.Basmakalıp olan ne varsa kabullenmek yerine sor bakalım  kendine;onları boşver sen ne istiyorsun,ne düşünüyorsun önceliğin bu.
26.Sev.Deli gibi sev hem de "aşık olmak" değil kastım,sorgusuz sualsiz "öyle" kabullenmek,sahiplenmek,hayatına dahil etmek bahsettiğim.
27.Zaman tanı.Hayatın  koşuşturmacasında aceleye  getirme her şeyi.Biraz mola ver.Olmuyorsa olduğu yerde bırak biraz nefes al kaldığın yerden öyle devam et.
28.Körü körüne bağlanma hiç bir şeye.Sorgula."Acaba"ların ,"-mı,-mi,-mu,-mü"lerin ,"neden?"lerin ,"nasıl?"ların ışığın senin,yolunu bulman için navigasyonun gibi.
29.İnan.İnandığın şeyler için mücadeleye girmek için hiç  şüpheye düşme." Doğrularım" dediğin şeyler olsun.
30.Kıymet bil.Değer verdiğin ne varsa onlar için 2 kere düşün.Onlar adına attığın her adım sağlam olmalı,değerlerin risk kaldırmaz.
31.Sevdiğin şeyleri yapmak için illa ki birinin kolundan çekiştirmesini bekleme.Robot değilsin sen duyguların,isteklerin,ihtiyaçların,hayallerin var.
32.Bahanelerini yırt at.Gerçekten canın istemiyorsa ona sözüm yok ama üşengeçliğinden erteleme hayatını.
33.Mektup yaz.Şimdilerde toz olup uçup gitmiş bir şey belki ama dünyanın en güzel terapisi mektup yazmak,iletişimin en yalın hali.
34.Hayata bir kere gelindiğine inananlardanım ben.Gözün,kulağın hep açık olsun.Sen önünden geçip giderken belki de orda seni bekleyen bir şeyler var.Keşfet.
35.İnat etme bazı şeyler için.Sen ne dersen öyle ya da böyle dünya dönüyor.İlla ki her şey senin elinde değil ne yazık ki,boşuna  kavga  etme  kendinle.
36.Beceremiyorumların arkasına saklanma yeni bir dil öğren.Biliyorum ben  söyleyince ilham gelmiyor ve  bülbül  gibi  şakımıyorsun,ben de beceremiyorum ama  deniyorum hiç olmazsa,o başkaldırırsa sen de isyan  çıkar:)

...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder