Gündem

3 Kasım 2011 Perşembe

Burası Agora Meyhanesi...

         Evimde salaş denize nazır  salaş meyhane havası .Matem  havası  değil de başka  bir  buruk  tat.
Kadehlerin diplerinin buluşunca çıkardığı efkar sesi.Efkarın arka plan sesi Zeki Müren..."Öyle  dudak  büküp hor gözle bakma..." Dalga seslerini de ben  yaratıyorum zihnimde,kafamda agora  meyhanesi havası. Pencereden esen rüzgara  denizin  tuzlu  kokusunu  da ekledim.Her şey  tamam.
        "Ah bu  şarkıların gözü  kör olsun" dedikleri kadar var,dinledikçe  efkar  dağılıyor,duvarlara  çarpıp benimle buluşması  uzun  sürmüyor.İçimde ne varsa karışıyor,harmanların  en  güzeli.
         Hayatının  film  şeridi  gibi gözünün  önünden geçmesi  öleceğin  zaman  olmuyormuş;vücuduna giren alkolün her  damlasında daha  çok sahne yükleniyor zihnine.Bir yudum,bir  sahne;sonra  bir yudum  daha...Sahneler birleşir,hayatının  en uzun  filmini izlerken bulursun  kendini.Dilinden  dökülür  birden,dudaklarına mühür vursan çare  olmaz.Tek tek  dökülüverir.Zihninde bulamaç olan  her şey  dudaklarından saçılır etrafa.
        Rakının çilingiri bir sözdür.Tek bir  cümle belki daha da azı 3 hecelik  bir  kelimedir.Gerisi sen  istemesen de gelir.Kendi sesini duymadan konuşursun.
          Sonra,sonrası...Sabahın  ilk  ışıkları gösterir kendini,yalnızlık çöker dört duvar arasında,bir bakmışsın  kendi  kadehinde yüzüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder